dom dom, BRuääh!

Caty ringde och väckte mig tolv idag. Gjorde mig klar och gick iväg till henne. SJUKT jä*la varmt ute alltså! Tog cyklarna ifårn henne upp till sidsjön. Hem till Robban en sväng och prata lite sen vidare ner mot sjön. Efter ett tag kom även cg och André. Tjatade i André också, så blev det ett dopp. Helt okej faktiskt. Kallt till en början men sen gick det. Det kom även fram en liten tjej på typ 11 år och mobbade sönder mig '' Öh... hoppa från bryggan istället så blire inte så kallt! ;-S ?! ''  hahah. Stackars mig. Sen var det bara att cykla tillbaka för Caty skulle ner på stan och träffa ett par gammla kompisar till henne som bodde jätte långt bort och hon var försenad. 


haha smuttsig lins?


Nu nu nu sitter jag bara här och luktar bränt skinn. Nä det gör jag nog inte, fast jag tror jag har tappat mitt luktsinne så jag vet inte. Villka filosofier? Jaja. nu ska jag duscha lite sen ut i solen igen.
 O c h  i k v ä l l   b l i r   d e t   k u b b !


ÄNTLIGEN RIKTIG SOMMAR VÄRME !!

De här kan man verkligen kalla sommarvärme. Jag och Caty tog Eddie till sidsjön för att bada han lite. Mys! Massor av folk som var där och badade. Sjukt, det är bara maj. Sommarvärme kan man verkligen kalla det. Vi tänkte nästan hoppa i själva men det blir imorgon istället, har vi bestämmt oss för ;) 



Sen var vi upp till Robban och lämnade hans jacka, där var även André. Stog där och dog lite i värmen innan vi gick vidare till ica och köpte dricka - sen genom skogen till nacksta där vi satt och pratade ett tag bara. Kolla bilden på Eddie med Robbans solbrillor. Fulis.. ;)





Nu ska jag kirra lite käk och ta en dusch. Efter det ska jag nog träffa Caty igen. ÄLSKAR VÄDRET, UT UT UT ! !


fint väder och ingen skola

Sjukt bra väder ute. Föresten så råkade jag sova bort hela skolan idag. Grattis jessica,du har lyckats igen! Pratade i sömnen med Olle och ..Javve tror jag det var? också. Vet inte riktigt vad jag sa men jag minns att det var dom jag pratade med iallafall. Nu har jag precis duschat och ska gå ner till Jocke där även Jon är snart. N I C E !



Bilderna är från igår.

4 kg?

Hmm tycker det här låter lite skummt. Har ju fått fettförbrännande utav min bror. Tagit dem i ungefär två veckor kanske och inte regelbundet. Ställde mig på vågen nu efter jag duschat och jag hade tydligen gått ner 4 kg sedan förra veckan. Kan det verkligen bero på fettförbrännarna eller var jag bara jävligt full i magen när jag vägde mig sist? För jag tvivlar ju på att jag hade 4 kg skit i mig förra veckan.

utelåst

Utelåst inatt och sov istället på Jockes soffa. Bra där. Varmt som satan. Gick hem fem imorse då porten gick att öppna i hopp om att få mig någon riktig sömn då det knappt gick att sova där. Så jag har väll sovit kanske två timmar inatt sammalagt med imore. Jocke sa godnatt runt halv fyra och kasta in ett täcke till vardagsrummet där jag intog soffan och låg där och trängdes i värmen, solen kom väll precis upp då också så det blev inte alls mycket sova för min del medans vissa andra sov som stockar.  Inte den piggaste människan idag. Imorse när jag stog på busshållsplatsen kom Jockes son Sebastian på typ 3 år ut på balkongen och vinkade, sjukt söt unge, haha.

Så imorse blev det att hinka i sig kaffe i hopp om att bli lite pigg. Skulle ner på stan och möta Sandra innan skolan men såklart glömmer jag mobilen hemma så jag får gå hem igen för att hämta den. Så blev typ tio minuter försenad men vad gör det. Sandra har föresten skickat in sin mamma till bonde söker fru, hur gullig är inte hon? :-D haha.

Nu sitter jag på datakunskapen och slutar väll snart. Efter det ska vi ha hotell där vi ska plugga till ett prov vi ska ha imorgon om yrkesroller och arbetsuppgifter innom hotel då rå. Hoppas vi får sitta ute och plugga iställt eftersom det är så sjukt fint väder. Just nu sitter vi i en dö varm och fuktig källare på hedbergska - jag vill härifrån ! !

men morgon eller natt?!?!

Sov i Sandras stuga från måndag till igår så det är därför jag inte skrivit så mycket nu.

Klockan är nu sju och vid den här tiden har jag nog inte varit uppe vid på hur länge som helst. Var uppe redan klockan sex också. Nu väntar jag på Jimmy så ska vi dra iväg och träna lite. Börjar skolan klockan tio så jag ska hinna. Men nu börjar det låta som att han är klar. Bye bye!


Måndag 25/6 -09


söndags


gammal sång

Gick ner i garaget för att kika på min cykel jag fått ifrån mormor och morfar. Rostig men fin. Tog en sväng ner till hydro med min bror och köpte ramlösa. Men nu ska jag ut och möta upp Sandra så ska vi gå en sväng. Skönt!




skuttar

Skuttat runt i min jumpsiut och gjort macaroner med ostsås nu, sjukt gott. Ska äta det nu sen ut och gå en sväng - kanske med Sandra. Sen ikväll ska jag nog grilla på ön med Simon mfl. MYS!

hård

Hård men bra bra natt. Sjukt trött imorse, ville bara dö. Saken blev ju inte bättre av att bli väckt av  världens högsta ljud från en väckarklocka och sedan ligga och lyssna på en arg mage som pratade jätte mycket även om jag inte ville det. 


Caty igårkväll.

Märkte nyss att vi inte har något kaffe hemma. Absolut inte bra. Har gått runt i cirklar och fundera på vad jag kan ersätta det med men det fanns inte så mycket. Istället ska jag lägga mig på balkongen ett tag och försöka förbättra på brännan lite. Haha, inte för att jag har någon bränna men jag ser inte längre likblek ut.

Föresten så har jag fått en gammal cykel som har stått i mormor och morfars loge i stugan deras. Ska ner och kika på den sen. Röd är den iallafall. Och rostig har jag hört, men det gör inget.

( Skrev detta runt ett tiden idag. )

hanna friden




Haha, hur skön är inte hon?

ähh..!

Det kryper i benen, nu går jag ut även om det regnar!


frukost


Fin fin frukost? haha nja... tycker det bara ser äckligt ut men det vart helt okej.
Jag är nog bäst på att göra omelett i hemlighet.  Eftersom det bara ser ut som en påse bajs.

Tänkte gå ut och gå lite nu men det började regna, så jag väntar tills det slutar sen ska jag ut en sväng. Efter det måste jag nog ner på stan ett litet tag och leta present till Hanna, även om jag redan har en så är den kanske inte den roligaste. Hmm.. Hjälp mig?

människo ätarn caty

Idag runt tre tiden mötte jag upp Caty och sen vidare hem till henne där vi spelade kubb med henne lillebror och hans kompis. Mitt lag vann båda gångerna, kan de bero på mig kanske? ;) haha förmodligen inte!  Vid sex tiden mötte vi upp Hanna och så cyklade vi ner till stan och möblerade om lite i en lokal där hon ska ha födelsedags fest imorgon kväll. Efter det blev de lite mat på playa innan vi cyklade vidare till Caty igen. Där hämtade vi pengar och lite andra nödvändigheter innan vi cyklade på äffern och till ett solarium (Jag solade liggsolarium för första gången i mitt liv och jag dog inte!!!!!), tack till Caty som fick bort min rädsla! haha... fast det var bara tio minuter men jag klarade det endå.


Hanna och Caty innan cykelturen. Börjar tro att Hanna är rädd för cyklar faktiskt!

Dåligt lodig jag ser ut, haha men de är jag ju. Lika bra de.

Läskig bild på Hannas kompis aka bajs-mannen.

Läskig bild på bajs-mannens kompis.

Avslutar med en bild på nån som jag ärligt inte har någon aning om vem det är. Bajs-mannens kompis - kompis. Om ni ville veta.

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på lite mgmt och ska väll sova snart. Har inget annat för mig endå. Har legat här i en timme unefär och bara läst massor av tråkig bloggar. Fast jag ska väll inte klaga, min är väll allt utom rolig den med. Äh nu orkar jag inte vara  vaken mer,  G o d n a t t     f o l k s !


music


fiske och små kyla

Blev så att vi for och fiskade ikväll igen. Jag Frede och Henry alltså. Gissa vem som fick fisk? Jo, jag. En gädda och dom fick ingen som vanligt ;) .. Efter tio nånting vart vi less på att stå där så vi hämtade upp Caty och åkte vidare till Hanna. Garvade sönder åt dåliga youtube videos. Runt tolv vart vi less och gick hemmåt. Jag gick från Hanna till Caty och hem igen så hon slapp gå ensam. Hittade en livrädd men äcklig råtta efter vägen. Usshhaa..

lägger in bilder imorgon

Skönt med promenad

Blev en sen kväll igår. Var till min granne ett tag där det var lite folk jag känner. Var ut och åkte lite bil också. En av bilarna pajade och det luktade satan vill jag lova. Så jag smet. Hemma sent sent, men de gjorde inget för jag hade en otrolig överengeri även om de inte märktes så mycket.

Iallafall så har jag nyss kommit hem igen. Drog med mig Henry ut på en promenad. Tror nog han var lite bakis efter han varit på klassfest igår men jag tvingade han endå. Vi tog en sväng upp mot gammla psyket och kikade lite bland annat.

Nu ska jag göra tonfisksallad med mamma sen ta en dusch. Vet inte vad jag ska göra ikväll. Kanske bubbla hos en vän, kanske fiska, kanske bara vara hemma,eller dra ut på något annat äventyr. Vi får se vad som händer helt enkelt!


Osminkad och blänad. Ingen bild från idag men det är väll ungefär såhär jag har sätt ut.
SUNK JESSICA!


motion

Skolan idag har väll gått bra. Nött lite matte som verkligen behövs. Eller ja så jätte bra har det väll inte gått om man tänker på svenskan. Måste fått ett ritkigt stort IG i pannan för mitt prov om grekiska gudar och allt vad det var. Höll på att svimma där också. Sprang ut och ner till matsalen för att slänga i mig något lite fort.
Sen blev det en runda runt sidsjön med Herny. Träffade Fredde och André en sväng innan jag drog iväg till doktorn också. Hos doktorn kollade jag ryggen eftersom min sjukgymnast har slutat höra av sig. Fick tips om en ny. Tydligen länets bästa. Så ska väll se om jag får en tid hos han snart.


( skrivet onsdagen 20 maj. )

igår

Igår missade jag nationella i matte. Det gjorde tydligen inget. Och jag bryr mig inte heller. Jag har tappat lusten helt med allt som gäller skola. Lägg ner hela skiten och ge mig sommar lov. Träffade Sandra och Henry. Blev en fika på Barista som frukost. Tidsdödande på stan och tro det eller ej, vi var till kulturmagasinet och dödade lite mer tid. Ganska kul faktiskt. Sandra försvann och jag drog en pizza med Henry och Fredde. Mot kvällen blev det fiske med Fredde, Herny, Robban och två till killar. Jag var den enda som fick fisk - två gäddor. Fredde fick en mussla - på kastspö. Hm..



ututut!

Nu ska jag ut och gå med brorsan. Sen ska jag hem och lägga mig på balkongen och sola lite. Super väder idag!

music



You're a rock star, everybody wants you. Player, who can really blame you?  

kråksången

Idag har jag varit i stugan och hjälp mamma och pappa med massa jobb där. De gick väll bra. Ganska molnigt, solen tittade bara fram ett par gånger. Kom hem ganska sent, då gick jag och Henry en sväng på statoil. Sen gick jag vidare hem till Kricke där även Anton och Thomas var. Kikade lite på melodifestivalen - Norge vann. Sen gick jag hemmåt runt ett. Sätt en bra film på tv. Gammal som gatan men sjukt bra.


Vårblomma i stugan






Typ nyss. Och med det säger jag - Godnatt!

jag saknar dig



Jag saknar dig Malin
du behöver inte vara borta längre nu tycker jag
eller vad vet jag, kanske är det det du behöver
men jag behöver ha dig här nu
kom hem

igår


Stan efter skolan med grapparna. Sen åkte jag hem och gjorde en jätte god gratäng med macaroner, kassler och broccoli. Mums. Ett tag senare kom Kricke och hämtade mig. Vi åkte till Anton där även Thomas var. Vi gungade gungbräda, spelade basket och så. Sen åkte jag och Kricke iväg till två bleka kompisar och solade solarium. Tror inte att jag blev så brun men skönt var det. Åkte tillbaka till Anton där vi gjorde varma mackor. Mys.



Roxette är tillbaka

Något ni kanske inte visste var att jag älskar Roxette.
Och vet ni vad? dem är återförenade!

Tror dem var i Berlin för någon månad sedan och sjöng. Sen nu för nån vecka sedan var dem på Cirkus i sthlm. Per tackade för sig och gick av scenen när han var klar. Hela publiken började buu-a eftersom dom trodde att Marie också skulle vara med. En kvart senare kom dem upp båda två och framförde (Klicka här för att höra låten i orginal-->)  it must have been love. Hör ni jublet på videon nedan? Otroligt.


herve leger, elsie ryan, gina tricot?


Älskar dess Elsie Ryan klänningar, går på 600 kronor på Nelly.com finns även i sturegallerian i sthlm runt tusen lappen. Fanns ju liknande på gina tricot för inte så länge sedan. Dock tror jag att dem är slut nu. Skulle gärna vilja ha en till skolavslutningen. Inte för att jag vet om vi har någon skolavslutning direkt men det är ju massor av studenter och tjaffs som vi ska gå på med skolan under avslutningen.


Dessa kommer dock ifårn Gina Tricot och kostar någonting mellan tre till fyrahundra kronor. Den rosa till vänster fanns i svart-vitt förut. Vill ha, vill ha. Den till höger är nog inte min stil direkt.

Dagens osv


Bilden tog jag nyss

Dagens mående:  Inte så bra, men försöker hålla humöret uppe endå. 
Dagens låt:  ska vi älska, så ska vi älska till buddy holly - gyllene tider
Dagens smink: puder, ifyllda ögonbryn, dipliner, mascara, ljus ögonskugga.
Dagens klädsel: rutiga strumpbyxor, vitt ribbat linne, svarta halvhöga shorts.
Dagens händelse: ingenting speciellt än.
Dagens planer: Ska gå till skolan, sen kanske sola.
Dagens vill ha: Låååångt håår. Miss it.
Dagens saknad: massa kramar vill jag ha!
Dagens bästa: -
Dagens behov:  kaffe
Dagens köp: Nej inget än så länge, planerar att spara mina pengar idag.. får se hur länge det håller.
Dagens mat:  Macka + kaffe


Kom på att Matthew Williams kollektion för H&M kom ut på internet idag. Gick in ó kika lite, såg att allt fanns kvar!! Jag vart en aning glad och tänkte beställa en baddräkt därifrån, superfin var den. Så trycker jag på köp, allt uppdateras och så står det att den och det mesta är redan slutsålt. Suck på det. Det som fanns kvar var typ ett par bikinitrosor och ett par byxor. Synd om mig.
                                                     ♥

Dålig jag har blivit på att uppdatera, de måste jag fixa. Iallafall så sov jag bort svenskan så jag börjar lite senare, med datakunskap då. Nu sitter jag och lyssnar på Gyllene tider och längar bort till sommaren. Ska väll bege mig till verkligheten snart - skolan alltså. Suck.

uttråkad

Idag har jag inte gjort ett skit. Eller jo, jag har varit i skolan. Det har faktiskt gått bra. Eller ja, nationella i matte kan jag väll inte påstå var det bästa jag gjort i mitt liv. Nu är jag uttråkad, riktigt uttråkad.

kebab

Idag har jag ätit kebab. Jag vart spyfärdig efter hälften. Igår åt jag en halv tacos. Fel på mig?
Idag har jag också varit på stan med Olle, bjöd han på lite donken mat. Har delat ut massor av cv'n. Det ser lovande ut. Blev förfrågad om att eventuellt jobba under gatufesten i sommar. Självklart vill jag det. Jag har målat naglarna. Med Hanna då. Henne har jag varit med hela kvällen. Powerwalk hem. Skönt!


Jag är duktig ja, sås på näsan!

Medans den där åt thai..

Uuuäähh!!

Dagens


Dagens mående:
  Sådär, ganska bra.
Dagens låt:  red jumpsuit apparatus - face down
Dagens smink: ifyllda ögonbryn + puder
Dagens klädsel: t-shirt, slitna jeans, tygskor, kavaj som jacka
Dagens händelse: stan + sola.. inte så mycket mer.
Dagens planer: Att gå till skolan men den spack
Dagens vill ha: SIA citron glass :| aah!!
Dagens saknad: : (
Dagens bästa: Inget alls
Dagens behov:  massor av kramar och massor av kaffe
Dagens köp: nån ekologisk konstig dricka + det jag skrev om nedan.
Dagens mat:  en macka + lite macaroner & korv

'pic


..saaatan vad tråkigt jag har, märks det?


music

inte den bästa kvaliten kanske..

Råkade..

Idag råkade jag tyvärr vända mig om i sängen och somna om. Sov bort halva dagen och tyckte det bara var dumt att gå till skolan och vara där i en timme. Komma dit och snylta mat som de andra lagat typ, och jag håller mig helst till min egen mat.

Tänkte att jag endå inte kunde sitta hemma så jag tog mig ner till stan och tänkte kika efter baddräkt eller bikini, ni vet den snygga baddräkten de fått in på Gina Tricot? finns på hemsidan. Med snörning upptill. Fan så konstigt den satt alltså. Den trollade bort mina små bröst till inga alls. Så ni med stora börst kommer förmodligen se ännu konstigare ut i den. Kan inte förklara, såg bara så sjukt konstigt ut. Så inga badkläder blev det.

Men jag köpte iallafall en kofta, ett par örängen och lite hårborttagnings grejs. Hatar att raka mig. Hatar att råka skära mig. Jag är ganska duktig på de har jag märkt. Precis innan jag och Hanna åkte till Mallis så skulle jag raka benen, fick med mig två remsor skin och kött typ. Inte så fresh. Inte så fint heller. Skit fula ärr har jag.


Kofta från Indiska

Två olika sorters Veet från Lindex
Stora örhängen från Gina Tricot


Sen solade jag på Bling, grymt skönt.
Tror jag fick lite färg faktiskt. På bilden är jag ju extra röd eftersom jag nyss kommit ut ur solariet men liiite färg fick jag nog.

 (de små bilderna är klickbara!)


En liten fågel viskade i mitt öra att min bror har beställt en försenat födelsedags present till mig. Jag undrar vad det kan vara?! Jag menar, min bror - köpa presenter ?! .. Fast han burkar ju lyckas, men nu vill han att jag ska börja träna med han så jag tror nog att det har någonting med träning att göra.

pics från igår

Tänkte gå ut ó gå en sväng igår. Skulle möta upp Sandra efter vägen men hittade hon inte och hade inga pengar på mobilen och inte hon heller. Så jag snurrade runt ett bra tag innan niclas ringde och sa att dem var på big boy. Ja, bara att vända om och gå dit då. Vart inte så mycket '' ut och gå '' för vår del. Vi satt mest där och pratade. När jag skulle hem igen så tog jag av mig skorna  - skavsår. Inte det mysigaste. Men ganska mysigt att gå utan skor. Borsett från att en utlänsk man på cykel följde eftermig för att se om jag var psykopat eller något. Jaja.



Som sagt, kanske ingen skönhet ;-) hähä


igår igår igår igår igår


music



Was it something I said or something I did?
Did my words not come out right?
Though I tried not to hurt you
though I tried
But I guess thats why they say -

Every rose has its thorn,
just like every night has its dawn
just like every cowboy sings his sad, sad song
..Every rose has its thorn,

Yeeaaah it does!



music


konversation

Jag - hahah vetu! pappa fråga om du ville med mig o han o fiska om två veckor. svennebanan?!
Kricke - Hahaha! :D Haru berättat att jag ville fiska eller?:D

Jag - haha jaa, typ för en vecka sen. Så förut när vi var ute o åkte så frågade han om du ville med och fiska osv.
Kricke - Haha vet inte om jag vågar, när han ser mig kommer han bah- de är ju du din lilla busa från nacksta!

Han stängde av mig från dator salen och grejjer :D Jag blir rädd: D

..jag är blyg när det gäller föräldrar och skit :D
Jag - haha ja med, jag är rädd för din mamma!

hahaha..


Säkerligen ingen skönhet


Haha men vacker bild, jag blir nästan stolt över mig själv. Förra året. Hmm..

Nu poppas det Alannah myles och jag håller på att göra mig klar. Idag blir det till övningsköra- Mooooooot boshen! Min kusin fyller 20 och han ska firas. Fest på kvällen för kompisarna som jag har fattat det. Min dag är dåligt planerad men det löser sig nog. Vi får se hur det går helt enkelt. Vi hörs!

GRATTIS SEANIS





Idag och ikväll befinner jag mig i den här fillurens stuga och firar han. Bara så ni vet. Ciao!


... dock fyller han år 10/5 men han firas idag.

Idag och ikväll

Efter skolan idag gick jag en sväng på stan och letade present till min kusin som fyller 20 imorgon. Stog och kollade bland parfymer ett bra tag sen kom jag på att det kanske inte är så roligt. Så jag hittade något annant fint, tänker inte berätta vad det är, man vet ju aldrig om han läser de här ;-)

Sen fick jag skjuts hem utav Fredde. Mycket snällt. Ska vara med han, Henry och Sandra ikväll. Kanske nån fler också, det vet man ju aldrig. Trevlans.

Imorgon åker jag till min kusins stuga och hälsar på han under dagen. Sen mot kvällen ska jag nog dit igen eftersom han ska ha fest för sina vänner. De blir nog najs bajs skaru se. Kanske blir så att jag sover över i min stuga på lördag då. Första gången i år isåfall, mycket tidigare än vanligt men det går nog bra. Övningsköra ska jag också.



Ohana means family. Family means no one is left behind - or forgotten.


Min kusin då vi var och fiskade i maj förra året. Klenis.

finland

Nu är jag hemma från skolan, eller ja de har jag varit ett tag. Gjorde lite gröt åt mig och min sjuka far nyss. Också håller jag på att vänta på att Sandra ska komma hem. Vi ska åka till hennes stuga lite senare, vi sover där ikväll också.




Bilderna: Idag när jag och Sandra var på hemköp och skulle köpa dricka så kollade jag igenom bland mina mynt och hittade en krona som såg lite underlig ut. Den nya kronan. Året krona hyllar Finland som en gång tillhörde Sverige. 
               

Dagens


Dagens mående:  Helt okej skulle jag väll kunna säga, lite less kanske.
Dagens låt:  ingen än så länge, men sen lär vi väll poppa massa ac/dc (-;
Dagens smink: målade ögonbryn, dipliner, eyeliner, mascara, ögonskugga, puder
Dagens klädsel: Leggins, svarta shorts, kiss tröja, nitbälte, kofta
Dagens händelse: bara skola hittils
Dagens planer: Åka iväg till Sandras stuga + sova där inatt
Dagens vill ha: -
Dagens saknad: )=
Dagens bästa: träffa fooolkk!!! tusen år sedan
Dagens behov: kaffe, jag måste ha kaffe!!
Dagens köp: en coca cola
Dagens mat:  en tacos på skolan och en coca cola, ska kirra käk i stugan sen också :-)

jalla jalla




-Var inte du kär i mamma när ni gifte er?
-Nej.
-Varu inte?
-Nej.
-Ja men jag är inte som du, jag vill ha kärleken.
-Vadå kärleken, de är alla ungdomar som bara säger kärlek kärlek kärlek! JAG FATTAR INGENTING VAD SÄGER DU!


hahaha..   okej, jag har dålig humor.

even in my lowest point I can still hear your words to my brain



you are the first star in the sky and the last to leave
but when I'm travelin' through the night I can't feel your light on me



hej fräknarna


*vink vink fräknarna*!!      hmhm.. vill inte visa mina mongo ögonlock.

sysselsättning

Solen gick i moln så då får jag väll sysselsätta mig med att kolla på roliga reklamfilmer.. eller något.

 


...men nu ska jag ut o gå en sväng med brorshan!

fräknar

Aahhh !! Vad mycket fräknar jag får av att ligga ute!  Måste ta en paus, visst fränkar kan vara sött - typ på pippi långstrump, inte på mig. Dom ser snarare ut som leverfläckar på mig, nä nu ljög jag, men nästan.



Sommrig va?   tog den i juli sommaren 2008

hemma

Vart så att jag blev hemma idag igen. Absolut inge pigg när jag vaknade imorse. Och nu håller jag på att svettas ihjäl tror jag. La mig på ballis ett tag och glömde att jag hade piercingen i, det blev märken från den efter typ 15 minuter bara. Så de är ju dåligt skönt väder ute om man säger så. Så även jag som är sjuk kan ligga ute ett tag.

Håller på att göra kaffe nu och ut och lägga mig snart igen.   B y e   b y e ! ♥

uttråkande

Rastlös som jag är kan jag inte säga annat än att detta är uttråkande. Sätt på massa serier och sovit hela dagen.

Drömmer så sjuka drömmar. Ah, jag blir galen. Vill faktiskt inte drömma som jag gör. Det är ganska hemskt. Idag somnade jag på soffan och då drömmde jag bland annat att jag träffade på en gravid kvinna. Jag är jätte rädd för graviditeter och allt sånt, tänker inte ta upp det här. Men iallafall så gick vattnet för den där kvinnan. Trode hon iallafall.. det kom massor med blod - ner för hennes byx ben. Golvet fylldes med blod och vi visste inte vad vi skulle göra för vi hade inte tillgång till telefon eller bil. Tillslut såg vi att henns fötter var fyllda med glasbitar. Det var glas överallt och stora skarsår och riktigt djupa sår med jätte glasbitar i. Åh det var så hemst..

Sen har jag sätt på lite fler serier och hostat och hostat lite till, sen hostade jag ännu mera. Sen ringde jag Malin och pratade med henne nån halvtimme sisådära. Hon kommer inte få komma hem förrän i augusti. De tyckte jag inte alls lät kul. Håaa.. Efter det vart jag ännu mer uttråkad så jag ringde Kricke vi pratade över en timme tro ja. De var massa roligt.

 
Kolla in klippet, ni lär nog bli sugna på att se det ni också. Eller så är det bara jag som gillar sånna här creepy grejer.

Fast nu tro jag att jag ska lägga mig och sova ännu en gång. Blir jag hemma imorgon igen så ska jag börja se på Supernatural. Verkar grymt bra. Jaja, n a t t i   n a t t i ! ♥

music



Gillar inte kartellen så mycket annars men den här diggar jag! :-)

sjukling

De här börjar bli riktigt tråkigt. Det finns inget att göra alls. Funderar på att gå ner en sväng på stan och sola solarium ett litet tag sisådär. Jag menar, frisk luft har väll aldrig skadat. Verkar som att jag har smittat ner Jimmy nu också. Hoppars verkligen att jag blir frisk snart, eftersom att jag är så rastlös utav mig och inte orkar sitta inne.

Jaja, jag kan väll fördriva tiden med att läsa tråkiga bloggar eller något. Känns som att jag redan läst alla som finns. Gaah, im going craaazzyy.              ♥

choklad

Har mestadels sovit idag. Stekte en hamburgare förut, gott vill jag lova. Sen var jag ut och gick med mamma en sväng. Köpte chokladglass på vägen, fast de var väll inte så gott egnetligen. Sån glass som bara växer i munnen så man vill spy om man äter för mycket typ. Hehe.. va äcklig jag är.

Nu ligger jag i sängen och lyssar på jimmy eat world, täkte sova snart igen. Så Natti natti! :-) ♥


sjukling

Jimmy kom in till mitt rum runt tio imorse och frågade varför jag inte vad på skolan. Jag försökte förklara att jag var sjuk men hade tappat rösten, inte så lyckat.  Men nu är den tillbaka iallafall, eller ja den försvinner lite titt som tätt.

Det är varmt men kan inte öppna fönstret för då kommer jag ju avlida. Det är alltså inte lika fint ute idag som det har varit de senaste dagarna. Massa moln och regnar. Lika bra det egentligen, så slipper jag känna ångest att jag sitter inne. Har stuttsat runt till blondie men märkte efter ett tag att jag inte mådde bättre utav det.

Tänkte kika på One tree hill avsnitten nu och sen försöka sova lite till. Hoppas eran dag har varit bättre än min.


music


drömma vidare

Nån gång i mitt liv ska jag skaffa en ...


Camaro ss 67a


En bmc mini copper, dock en äldre än denna.


En rottis, helst en blandras ( vill ha en med längre päls )


Ett stort och super fräsht kök.


och kanske en stuga i grekland lite lätt sisådära? 
            ... men först kanske man borde bli rik. 

snor i huvet

Jag har åkt på en rejäl förkylning, känns som att jag har snor i hela huvet. Inte så mysigt alltså. Och ni vet när man har snytit sig för ofta på kort tid så börjar det svida under näsan? Typ så har jag nu, redan. Imorgon lär väll hela min näsa ha frätit bort skulle jag tro.

Såg att jag hade fått två nya avsnitt utav One tree hill och ett nytt ifrån 90210, så snart ska jag lägga mig och se det. Tänkte göra gröt först. Mannagrynsgröt har jag blivit helt galen i. Äter det typ.. varje dag. Men nu är det väll bara för att jag är så sjukt hungrig. Bra för halsen med varmt också. Föresten så är jag solbränd i fejan.  De svider nästan lika mycket som under näsan. Uscha.


Jag igår, lite brun har jag väll blivit? inte för det ger den exakta färgen med mobilbilder..
( hehehe ni kan ju jämföra med linnet, i vanliga fall är jag väll lika vit )


music



                           Du hast mich gefragt und ich hab' nichts gesagt !

Mina senaste dagar

Så här har mina senaste dagar sätt ut..






Sol, värme, god mat, myspys, mycket olika + bra folk, för de mesta har jag haft roligt hela tiden. Sjukt bra va?
Sköööööönt med lång helg, och den är inte slut än. Nu blir det en dusch för min den sen ska jag ut och hitta på något hade jag tänkt. Hoppas ni haft det lika bra.

RSS 2.0