Nu har jag flyttat..


Sisådär, då har jag flyttat. Bloggen alltså.
Klicka på bilden åvan för att komma dit
funkar det inte så heter bloggen ''jessicas''


Men kommer nog ha kvar den här bara-för-att, dock inte skriva här. 
Har inte lärt mig allt än men det kommer väll.
Headern ser ut som jag vet inte vad men det kommer det kommer!


forever ago

All my love was down i n a frozen ground.



then who the hell was I?

I know, she knows that i'm not fond of asking
True or false, it may be...


cut out all the ropes and let me fall



Och ja, de där med Spotlife. Jag håller på att lära mig hur bloggen funkar så ger jag er övriga adressen sedan. Inte så mycket att de just nu när jag inte enns har en header.


puss

In such an ugly world
Something so beautiful.



The sirens inside you waiting to step forward
Disturbing silence darkens your sight


Spotlife

Fick en invite av ''vesslan'' på spotlife, GRYMT KUL! :-D
Skulle vara grymt att blogga därifrån, då kanske jag skulle kunna vara en gnutta mer seriös också. Haha, men bara lite. Dock krånglar det, hoppas det löser sig!


JA E LITE GLA IDAG JA!



TJAFAN! Häller i mig lite kaffen nu och poppar musik. Är as ledig idag. Ska iväg med pappa på affärn ó handla in lite greyer. Ska även hämta ut ett paket. Jag gissar på att det är balklänningen eller studentmössan. HM. Återstår att se, spännande. Jag ser ut som en skata i håret. Fast jag bryr mig inte speciellt mycket. HEHE. baibai!!!

LÄNGTAR TILLS PÅ LÖRDAG!

how we turn a dream to stone

Spend my time lost in space
Am I dead?

It makes my stomach turn
And it tears my flesh from bone
How we turn a dream to stone
And we all die young


alla <3-dag!

Otroligt underbar alla hjärtans dag. Det känns som en saga tagen ur en stor brun bok med guldig text på omslaget från 1467talet. Ikväll har jag spenderat kvällen med min bästa vän mensvärk. Vi har tittat på Avatar och nu ser vi på Spårlöst. Nu ska vi fortsätta med det och sen ska vi gå och diska. UNDERBART! :)

Frukost nu. Är inte peppad att gå ut i 20 ...

img_2700 (MMS)

Frukost nu. Är inte peppad att gå ut i 20 minus.


studentdags?

Igår beställde jag balklänning, den är så vacker, haha nästan för vacker. Men jag tänker inte visa den här, den är en hemlis, hihhiehaheahäe. Hm, hoppas den passar bara. De verkar som att många har fått deras studentmössa så jag lär väll få min snart med. De börjar kännas att de är dags nu.

Skulle ha varit iväg tidigt ó träna imorse men hade svårt att somna igårkväll så vaknade för en stund sedan bara. Så det blir träning snart istället och sen hem och ta en dusch innan jag har dietmatlagning på skolan. Riktigt roligt ämne faktiskt. Saknar att jobba i kök också. Nä nu måste jag tjata på min bror lite så vi kommer någon vart, baibai!

BLIR INGE AV

Hade riktigt roligt igår - tills krogen timmarna började falla in. Då vart de mest bara tråkigt. Men i helhet, het ok kväll tycker jag. Känns dock i skallen idag, och magen. Är hungrig samtidigt som jag är mätt. Dödsjobbigt. Ska döda dagen med att åka till birsta med mama. Fick skjuts hem av Johan igår, han hade köpt sig en amstaff bäbis, kanske de sötaste jag sätt på tusen år. Satt o mös i baksätet med den och blev helt kär. Herregud, önskar jag hade en jag å. Men än så länge bor jag hemma och min mama är alergisk så de blir inge av!


Utgång ikväll med michaela. Jag har lockar...

img_2960 (MMS)

Utgång ikväll med michaela. Jag har lockar i håret. Jag ser gammal ut. Som en tant som permenetat sej. Kanse inte heter så men ni förstår. :( hoppas de blir bättre..HEHEHe


Kan inte typ tagga in mitt namn i denna bild? Haha



vi tappar pengar och glass i amsterdam


ligger död och lyssnar på ångestmusik. Vill typ soca hela dan känner jag. Men de är ju inte så kul. Är så jävla rastlös, måste ju vara en sjukdom att vara så här rastlös jämmt. Damp? Eh. Det enda som finns att göra är att städa eller plugga och de är så jävla tråkigt så ja dör lite mer.

LCHF diet


Ska lätt börja med de där, frågan är om jag klarar det. Jag älskar pasta och potatis, potatisgratäng potatismos..mmmm, spagettiiiiiiiiiii... ''det är ingen diet det är en livsstil'' Yä, lets try it.

I'm HUMAN

I am temperamental
I have imperfections
I am emotional
I am unpredictable
I am vulnerable

It's not that I'm needy, just need you to see me.
Do you know me?
Make me feel safe from harm.


Gym med bror, kul att han tar 100kg mer än...

img_5974 (MMS)

Gym med bror, kul att han tar 100kg mer än mig på allt!


yä we dooo

We walk the same path, but got on different shoes.

written in the stars


But you are a beauty, well I am a beast.


shalalal, mys/ångest-låt


Madonna Vs Duck Sauce - Barbra Streisand Strikes A Pose! (Vogue) Robin Skouteris Mix


Inte helt fel partylåt?! Vart fan peppad för helg nu, såhär på en måndag.

De här måste vara de onödigaste inlägg jag någonsin skrivit..

Jag har tandvääärk, bläää. Jag vägrar inse det också för jag är så less på tandläkare just nu. Dock är de inte deras fel att mina tänder är mongolid. Fick sms imorse om att vi var lediga idag. Dåligt skönt? Ledig hela förra veckan förutom måndagen och är ledig nu till på onsdag. Dock har jag arbete att göra hemma. Usch för det. Nu sitter jag iallafall och dricker kaffe, lyssnar på rihanna och dregglar över Dani's blogg. Hur snygg är inte hon? http://itsmeyourdani.se/ <- Tänk villka pengar man kan göra på sitt utseende. Just nu jobbar hon som ansikte utåt för humanity. Inte dåligt. Tror jag ska trotsa allt, operera om hela mig och tjäna pengar jag med. Eller nja? Skulle nog göra ont och vara lite jobbigt. Jag är för rastlös för att ligga still ó läka som en död fisk. Jag slog mej nyss i pannan, är jag stört eller störd? Mer störd som skriver det här. Fast egentligen bryr jag mig inte, just därför jag skrev det. En läskig sak, jag tror kid cudi förföljer mig. Jag lyssnar på erese me typ varje dag, la ut låten här för någon dag sedan, och igår när jag låg och såg på oth så tro på fan att han dyker upp där, med den låten också! Stor chans, de första jag ser när jag vaknar är att någon har lagt ut sen på fejan, som absolut inte lyssnar på sån musik. De är ju lite wierd. Egentligen är de inte wierd, bara jag som är paranoid. De här måste vara det onösigaste inlägg jag någonsin skrivit.

lugna puckar

Har jobbat idag, utomhus, i skitvädret. Usch vad vi har frusit. Har fortfarande inte fått tillbaka värmen i kroppen. Alltså jag är ju varm men jag fryser endå. Hoppas jag inte blir sjuk bara. Efteråt gick jag och linnea en snabbsväng på stan, köpte en mascara, ett pudet och en söt snobbendress, haha ser ut som ett barn i den, mobilbloggade upp en bild på den förut men det verkade inte funka. Nu ligger jag iallafall i sängen och ser på OTH, ikväll blir det lugna puckar. Såå skönt.

Ligger i sängen och spelar spel, töntehehe...

img_6391 (MMS)

Ligger i sängen och spelar spel, töntehehe. Nä nu blire sova, ska ju upp o jobba :)


tove styrke

Har lyssnat på Tove Styrkes ablum rätt mycket de senaste dagarna, inatt hade jag hennes låt Beating on a better drum på hjärnan. Men har aldrig tänkte riiiiiiiiiiktigt på hur texten går där i mitten. Har alltid tyckt att beatet påminner om en låt från marilyn manson men vafan den här låten är ju mer psykopat än hela han. Eller nu kanske jag överdrev men de är inte ofta svenska artister vågar ta ut i svängarna med deras texter ;-) 


Hahaha åh oth är såå bra, vad jag har sakn...

img_5555 (MMS)

Hahaha åh oth är såå bra, vad jag har saknat det!  Dom har klätt ut sig till kiss, som jag även har sätt live! Woho, snart kommer Malin ó joinar mej!


Gym Grossisten leverans


Detta var det som låg i paketet från gymgrossisten, visst var shakern söt?
Lets gå ner ett par kilon nu rå? Har inget direkt mål på exakta kilon men lite hull skulle ju inte vara helt fel att bli av med.

Kid cudi ft. Kanye west - Erase me



Klicka på bilden för att lyssna på min nya favvolåt!


tjockisångest

Klev upp ur sängen för ungefär en timme sedan, ok?? Inte så jätte normalt, men jag är ju endå ledig så de är fullt lagligt. Dock har jag en aning tjockisångest över att jag inte har varit iväg ó tränat. Får köra stenhårt imorgon ist? Eller? Haha. Har sitter jag och poppar Elivs, nyss sminkat mig och drickit te. Var med Robin ut till birsta igår ó köpte ett usb minne på mediamarkt, tänkte hämta ut mitt paket efteråt men dem hann att stänga precis när vi kom dit. Jävla osis dååå. Sen åkte vi hit och såg Karate Kid, as bra var den tycker ja : )
Precis när han gick ut från mej fick han lite jobbiga new's. Stackarn. Förstökte trösta så gott som de gick men allt finns det inte riktigt någon tröst till förutom att man kan finnas där för den.

RSS 2.0