dom dom, BRuääh!

Caty ringde och väckte mig tolv idag. Gjorde mig klar och gick iväg till henne. SJUKT jä*la varmt ute alltså! Tog cyklarna ifårn henne upp till sidsjön. Hem till Robban en sväng och prata lite sen vidare ner mot sjön. Efter ett tag kom även cg och André. Tjatade i André också, så blev det ett dopp. Helt okej faktiskt. Kallt till en början men sen gick det. Det kom även fram en liten tjej på typ 11 år och mobbade sönder mig '' Öh... hoppa från bryggan istället så blire inte så kallt! ;-S ?! ''  hahah. Stackars mig. Sen var det bara att cykla tillbaka för Caty skulle ner på stan och träffa ett par gammla kompisar till henne som bodde jätte långt bort och hon var försenad. 


haha smuttsig lins?


Nu nu nu sitter jag bara här och luktar bränt skinn. Nä det gör jag nog inte, fast jag tror jag har tappat mitt luktsinne så jag vet inte. Villka filosofier? Jaja. nu ska jag duscha lite sen ut i solen igen.
 O c h  i k v ä l l   b l i r   d e t   k u b b !


Kommentarer
Postat av: Caty

haha! Trött tjej på bilden där uppe... :D

2009-06-01 @ 19:15:46
Postat av: amanda

Ah jag vill ocksa spela kubb, Dom har inte det har :( knepiga typer!

2009-06-01 @ 19:22:46
URL: http://amndprsn.blogg.se/
Postat av: Jessica

Inge kubb? va är du i för land egentligen! ;)

2009-06-04 @ 11:53:10
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0