människo ätarn caty

Idag runt tre tiden mötte jag upp Caty och sen vidare hem till henne där vi spelade kubb med henne lillebror och hans kompis. Mitt lag vann båda gångerna, kan de bero på mig kanske? ;) haha förmodligen inte!  Vid sex tiden mötte vi upp Hanna och så cyklade vi ner till stan och möblerade om lite i en lokal där hon ska ha födelsedags fest imorgon kväll. Efter det blev de lite mat på playa innan vi cyklade vidare till Caty igen. Där hämtade vi pengar och lite andra nödvändigheter innan vi cyklade på äffern och till ett solarium (Jag solade liggsolarium för första gången i mitt liv och jag dog inte!!!!!), tack till Caty som fick bort min rädsla! haha... fast det var bara tio minuter men jag klarade det endå.


Hanna och Caty innan cykelturen. Börjar tro att Hanna är rädd för cyklar faktiskt!

Dåligt lodig jag ser ut, haha men de är jag ju. Lika bra de.

Läskig bild på Hannas kompis aka bajs-mannen.

Läskig bild på bajs-mannens kompis.

Avslutar med en bild på nån som jag ärligt inte har någon aning om vem det är. Bajs-mannens kompis - kompis. Om ni ville veta.

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på lite mgmt och ska väll sova snart. Har inget annat för mig endå. Har legat här i en timme unefär och bara läst massor av tråkig bloggar. Fast jag ska väll inte klaga, min är väll allt utom rolig den med. Äh nu orkar jag inte vara  vaken mer,  G o d n a t t     f o l k s !


Kommentarer
Postat av: malin

haha jaa men självklart berodde det på dig :O :D IIIHIIIHIII SNART SES VI!

2009-05-23 @ 11:43:26
URL: http://malinee.devote.se
Postat av: Caty

hahahahaahah!!! Jag dör,hahha....Läääägggg aaav =D

2009-06-01 @ 19:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0