snor i huvet

Jag har åkt på en rejäl förkylning, känns som att jag har snor i hela huvet. Inte så mysigt alltså. Och ni vet när man har snytit sig för ofta på kort tid så börjar det svida under näsan? Typ så har jag nu, redan. Imorgon lär väll hela min näsa ha frätit bort skulle jag tro.

Såg att jag hade fått två nya avsnitt utav One tree hill och ett nytt ifrån 90210, så snart ska jag lägga mig och se det. Tänkte göra gröt först. Mannagrynsgröt har jag blivit helt galen i. Äter det typ.. varje dag. Men nu är det väll bara för att jag är så sjukt hungrig. Bra för halsen med varmt också. Föresten så är jag solbränd i fejan.  De svider nästan lika mycket som under näsan. Uscha.


Jag igår, lite brun har jag väll blivit? inte för det ger den exakta färgen med mobilbilder..
( hehehe ni kan ju jämföra med linnet, i vanliga fall är jag väll lika vit )


Kommentarer
Postat av: amanda

haha, men nej, inte ar du lika vit som linnet i vanliga fall. :D

2009-05-03 @ 23:40:22
URL: http://amndprsn.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha jo, nästan så

2009-05-04 @ 13:20:14
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0