ÄNTLIGEN RIKTIG SOMMAR VÄRME !!

De här kan man verkligen kalla sommarvärme. Jag och Caty tog Eddie till sidsjön för att bada han lite. Mys! Massor av folk som var där och badade. Sjukt, det är bara maj. Sommarvärme kan man verkligen kalla det. Vi tänkte nästan hoppa i själva men det blir imorgon istället, har vi bestämmt oss för ;) 



Sen var vi upp till Robban och lämnade hans jacka, där var även André. Stog där och dog lite i värmen innan vi gick vidare till ica och köpte dricka - sen genom skogen till nacksta där vi satt och pratade ett tag bara. Kolla bilden på Eddie med Robbans solbrillor. Fulis.. ;)





Nu ska jag kirra lite käk och ta en dusch. Efter det ska jag nog träffa Caty igen. ÄLSKAR VÄDRET, UT UT UT ! !


Kommentarer
Postat av: amanda persson

var det varmt i vattnet?

2009-05-30 @ 19:38:21
URL: http://amndprsn.blogg.se/
Postat av: Jessica

Igår vet jag inte om det var det, men vi var dit idag och badade och det var ungefär lika värme där som det brukar vara mitt i sommaren, så helt okej ! SKÖÖÖNT SOM FAN :-)

2009-05-31 @ 15:35:23
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0