Usch Villken dålig kväll. Var färbi nadja ...

Usch Villken dålig kväll. Var färbi nadja en sväng för att hon fyllde år, där hade jag skit trångt för att jag var nykter. Gick iväg o väntade på att få börja jobba, villket tog lång tid för chefen var upptagen. Rullade tummar i tio år och sedan jobbades de, folk var konsiga eller Välldigt över glada, bara vääälldigt jobbigt. Flera stuckna som undrade fall jag skulle med på efterfest , NEJ! Jag är nykter jag har jobbat jag är på dåligt humör och de vart ju inte bättre för att jag fick ett jobbigt sms vid hemgång. Ringde taxi och drog hem. Känns som att de enda bra med kvällen var grevens konstiga skämt. "greven" är en gammal gubbe som alltid hänger där och älskar att sjönga kareoke. Han fick mig faktiskt att skratta for real tidigt av kvällen, sköning. Nu ska jag försöka sova för Imorgonbitti ska jag iväg och bli fotad av Johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0