Träning?

Okej, nu har jag bestämmt mig. Ska upp imorgonbitti och köra ett träningspass, hem och duscha och sedan försöka storstäda. Tror någon att jag lyckas? Shoppade lite på gymgrossisten förut också. Skulle bara köpa lite måltidsersättning men det blev en rosa shaker också, den var så gullig. Tycker dom på gymgrossisten är gulliga också, dom gav mig en twinlap tröja och c-vitaminer! Awesome. Fick ju en burk protein av min bror igår så det har jag ju, jordgubbssmak från matrix, dödsgott. Fick ett mail efteråt att nästa beställning jag gjorde där så skulle jag få en till present, hah förstår att dom har många kunder med deras bra erbjudanden. Min bror handlar mycket där, annars från usa. Nog om det. Håll en tumme för mig så ska jag fifasen kalarare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0