klierier

Helt sick vad jag har sovit mycket på sista tiden. Kom hem runt 4 tiden på natten efter nyår, sov därefter till 4 på dagen (tror det är pga att jag håller på att bli sjuk och då sover jag galet mycket) tvingar i mig själv en halv pizza och sover sedan vidare till typ 9 på kvällen. Drar på mig lite mascara och byter kläder för att sedan hitta på något med Kricke och Thomas, vi spelade kort och lyssnade på Abba(öh, ja precis?) sedan åkte vi runt i rondeller så jag blev alldeles åksjuk, vi åt chillicheese och hälsade på Antån. Rätt trevligt men inte ansträngade för fem öre. Kommer hem klockan två ungefär och sover vidare nån timme senare. Vaknar klockan sju och är klar vaken men hade så sjukt ont i halsen så tvingade mig själv att sova vidare. Vaknade sedan kvart över två, sov vidare till fyra, tryckte i mig en halv köttbit sen gick jag o la mig o vila igen. Trött chey? Sen blev det en lååång dusch och haffade med mig ett gäng filmer, gick upp till Jocke o Michaela där kricke antån och malin var. Vi såg smala sussie bara för att jag tjatade, de slutade med att alla satt och garvade i villket fall ( förutom kricke, men han får skylla sig själv ). Nu ligger jag i sängen och myser med mig själv. Haha har bajsigt ont i halsen men är endå trött och när man väääääl har somnat igen så känner man ju inte så mycket, bara lite jobbigt att somna när de kliar o grejar i halsen.

Read between the lines of what's fucked up and everything's all right.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0