Helt sjuka drömmar..

Har sovit nästan hela dagen men är inte utvilad för fen öre. De beror nog på att min hjärna verkar vara mer igång när jag sover än när jag är vaken, höhö. Drömde sånna sjuka drömmar. Folk bara dog överallt, panik hit och dit och så vipps träffade jag på snoopdogg, hängde lite med han och snackade lite skit och tro på fan att 2pac sitter i hans bil, inte var han död inte. Nästan satt man började fundera på om elis och hitler också gick levande i den där världen jag var i inatt. Fick en pistol av snoopdogg iallafall, skulle ha den att skydda mig med eftersom de var galna folk ute o dödade människor 24/7, så när jag skulle skydda mig och började skjuta då var det bara en laserpekare. Lite senare åker jag på semester, as skönt men fett med sköldpaddot överallt. När jag kom tillbaka till sverige var jag i gbg, skulle åka därifrån till sthlm - sundsvall via tåg men tågen var iställda så istället åkte jag i ett badkar. Jag måste vara psykiskt störd påriktigt. hah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0