choklad


Armband, foundation, mask - från kicks.

Råkade köpa detta när jag var på stan idag och väntade på Michaela. Ingenting jag behöver egentligen. Har en ny foundation och har ansiktsmasker i flera olika lukter o allt på tuber. Hmm. Men Värt att testa tänkte jag. Nu sisåhär på kvällskvisten så tänkte jag prova masken. Kleta in den i ansiktet och de känndes precis som att jag stog och smetade in mig i nutella. Skit knepigt. Sen började jag storböla. Lukten var nog så stark att den till och med irriterade ögonen. Har fortfarande ont i ögonen och det rinner lite så pga det så är det väll inget jag rekomenderar. Isåfall kan ni ju lika bra ta en pinne och sitta och peta er i ögonen. Dock vet jag inte om det är så bra för huden, men det vet jag ju inte om denna heller. Kan ju återkomma om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0