Dvärgar

Blev utgång igår, som ni kanske märkte två inlägg neråt. Förfestade med mina små homeboys Anton Kricke mm. hemma hos Martin. Kom massvis med småtjejer inspringades jätte dunderfulla in och ut där också. Lite konstigt. Ingen verkade känna dom men ingen verkade bry sig heller. Sen bar det av in mot stan, var först på Oscars och sen en sväng på Memento. Vid halv fyra tiden när jag stog och funderade på om jag skulle åka buss eller taxi hem så kom en kille fram till mej och berättade att han hade stått och tittat på mej hela tiden inne på oscars. Han verkade trevlig men mest bara läskig. Han ville att jag skulle sällskapa med han hem, det ville verkligen inte jag. Det slutade med att jag vart lite väl otrevlig mot den stackars pojken så han skulle fatta att jag inte ville prata med han mer. Sen bestämmde jag mig för att åka buss hem. Där ser man. Väl på bussen kommer en dvärg in. Det var ju en aning läskigt det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0