depptjej

Kom försent till skolan, hade en lektion, gick till tandläkaren och fick en tid imorgon att laga tanden, letade skor, hittar inga bra, träffade på Danne utanför din sko, pratade med min lärare, åkte till nacksta för att hämta ut mina skolfoton som för överigt vart skit dåliga. Bryr mig inte speciellt mycket om hur jag ser ut på bilden egentligen men det var de att de måste ju ha varit en jävla praktiskant eller en propp jävel som har redigerat bilden. Helt knas. Iallafall så gick jag 'o la mig när jag kom hem. Sov sov sov, vaknade till en stund för att äta något men vill bara sova igen. Tänkte titta på Family guy som börjar snart. Lär nog inte orka vara vaken till de heller. Inte de att jag är trött jag orkar bara inte vara vaken. Blä.

Lite deppig idag. Farmors första cellgiftsbehandling nu i eftermiddag. Vill verkligen inte förlora henne eller någon annan i min närhet.


Kommentarer
Postat av: Caty

Hoppas det går bra för farmor i dag! Tänker på dej <3 Och tänker på henne. LOVE YOU!

2010-10-05 @ 17:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0