Hjortronglögg

Blä. Blir så less när folk säger en sak och gör en annan. En som ville ha filmkväll med mig ikväll. Väntade mig det och har väntat på att personen i fråga ska höra av sig eftersom att det var den som skulle komma hit. Ingen hörde av sig. Känns som en vana nu. Sen var det två st som ville träffas ute på en lång prommenad. Ena sover och den andra vilar för en hjärnskakning. Öh. Ja, så jag bytte gardiner och fixade lite. Känner verkligen att jag måste gå ut, är rastlös som fan. Malin ville haka på så jag ska träffa henne nu. När jag kommer in igen ska jag dricka glögg. Mamma hade köpt hjortronglögg, trode att den skulle smaka satan men de var sjukt gott. Älskar ju glögg i övrigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0