Trevlig kväll och slängtuttar istället för hängtuttar..

Bjöd över några kompisar igår på kaffe och tårta, blev en del vin också och irish en sväng. Bartendern bjöd mig på en shot. Härre jävlar. Sen kom Malins man och bjöd mig på den bögigaste drinken. Så jag gjorde mitt bästa på bög fronten där men efter jag tänkt efter lite så funkar det ju inte så när man är tjej. Mycket läskig man som rev tag i min jacka och drog mig bakot när vi skulle gå. Hm. Föresten så färgade jag håret igår. 28 kr på Willys. As bra deal. Back in black, mehe. Ser blekaste ut nu (..fast när jag tänker efter så ser jag faktiskt brunare ut som svarthårig och inte blekare som de flesta andra.) så jag ska försöka få med mig Caty på en solning sedan. Sitter och smider planer på det nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0