Satans mardrömmar..

Oh, fy fan villka jävla drömmar jag hade inatt. Värsta jag har varit med om och det är inget skämt. Vaknade upp i ca 5 sekunder vaje halvtimme och grät som en liten bäbis, sen somnade jag om och drömmen fortsatte. Helt jävla sjukt. Och jag minns allt i detalj. HUA. Runt sju tiden satt jag iallafall på vakna med the voice på tvn och fick istället drömma vidare med Katrin Zytomierska's hemska röst som var rena rama kattungen i jämmförelse med drömmarna jag hade innan.

Tror jag ska dra ner till skolan till 12.20 idag. Det går faktistk riktigt dåligt för mig i skolan nu för tiden. Dock för att jag är skoltrött. Måste fan ta och fixa det så jag slipper gå om. Fast de känns ungefär lika lätt som att flytta kinesiska muren till Jokkmokk. Jag vet liksom inte enns vart Jokkmokk ligger. All I can say is get a life. Har jag nämt att jag älskar Lil Wanye?


Kommentarer
Postat av: linnéa

Jaa jag vet precis hur de där känns... Fast alla läkare osv säger att det är bra att drömmar mardrömmar, för att man bearbetar så mycket genom att drömma!!

2010-03-18 @ 11:20:50
URL: http://lforsberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha aa eller hur. Så mycket att bearbeta så att man behöver drömma mardrömmar varje natt.. Då har man lite väl mycket att '' bearbeta ''. Fittläkare.

2010-03-18 @ 11:40:33
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0