Nytt CV

Precis skivit nytt CV. Hua va tråkigt det är, men nu är det gjort. Ska fixa ny bild till det framöver, funderar på att byta nummer också. Nummret jag har nu har jag tagit över av min brorsta för flera år sedan. Så det är allt för många som har mitt nummer som inte borde.

Nu ska jag tänkte jag färga håret för att det ser verkligen hemskt ut just nu, som ni kanske sätt på bilderna nedan sedan boda borg. Och där hade jag endå satt upp det för att det inte skull synas så mycket, hehe. Framöver blir det nog svart igen, trivs nästan bäst i det. Och ja, städa måste jag göra också. Tråkdagen nummer ett eller? Hö-hö, nä nu måste jag göra någon nytta. C'ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0