Personalfest, show must go on!

Har gått skit bra att jobba på gatufesten. Har dock haft sina jobbiga stunder men helt klart värt. När jag skulle hem på fredag natten så var jag helt slut. Tänkte att de aldrig skulle komma en morgondag, eller iallafall vad jag hoppades. Gick förbi radio guld och där spelas queen utanför i små högtalare: '' SHOW MUST GO OOOON!! ''.. Då börja jag skratta lite för mig själv och åkte hem och sov. Dan efter jobbade jag i köket helt själv. Döjobbigt med tanke på att det blev mycket mer än förväntat, men de gick bra. Och jag fick ledigt på kvällen så jag kunde se hoffarna - som självklart var hur bra som helst. Hade en sjukt bra kväll.

Efter alla gatufestdagarna sammlas alla krögare ute på Smedjan och har världens fest. Innan körde vi personalfest/förfest på Railway - vi från Railway. Bartömmning av faten som blev över från GF. Gissa om jag höll mig nykter? Skulle inte tro de. Jag slog vad med Niclas om att han inte skulle våga gå i cowboy kläder ute på smedjan. Om han skulle våga så skulle jag gå klädd som cowgirl/linedancer. Alltså korsett och cowboy hatt osv. Det slutade med att vi stog på scenen ute på smedjan - utklädda såklart. Och skrek '' VISA FITTAN SÅ FÅR NI POPCORN !! '' Hahaha.. har iallafall haft sjukt jävla roligt igår. Dock känns det idag att de blev lite mycket för mig igår. Men så värt!

Kommentarer
Postat av: malin

hahahahhaha finns de bilder ? :D:D:D:D:D

2010-07-14 @ 02:01:35
URL: http://finest.se/insteadyheels
Postat av: Jessica

Haha ja tyvärr. Dock på Ulricas och niclas mobiler.. hahah..

2010-07-14 @ 16:08:54
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0