Beställningen

Idag kom endel utav beställningen ifrån H&M. Tror dock jag måste lämna tillbaka koftan. Jag med mina långa babian armar. Lär ju krympa i tvätten. Ja, jag får se helt enkelt..

Idag har jag varit på min första psykologi lektion. Jag kände hur det kokade i hela kroppen på mig när jag satt där. Haha jag mitt temperament alltså. Kan man tänka logiskt, som jag anser att varenda människa i hela världen borde kunna så behöver man inte ha sånna lektioner. Visst, jag valde det själv men jag trodde att det skulle vara intressant. Buu :-( ! !

Hade lång håltimme också, då åkte jag hem till Olle som redan hade åkt hem pga hål. Vi såg på roliga klipp på youtube, åt lunch och var mest fula. När vi kom tillbaka till skolan hade jag Estet Bild och jag trode att det skulle vara pretty fun om jag ska vara ärlig, men på alla lektioner jag har varit på så har vi gjort saker jag redan kan eller vet hur man gör eller har gjort tidigare..blabla. De är illa.

-De här är en stompfer, den använder man till för att skugga!
Jag tänker '' NÄÄÄHÄÄ ÄRE SANT ? .. hmf... ''
Andra tänker '' Åh, cool grej, den ska jag prova! ''

Tycker inte att jag är något proffs, för de är jag verkligen inte. Långt ifrån. Jag är knappt duktig. Men jag vet de där redan. Ni kanske tycker att jag borde ha valt något annat men jag vill ha andra uppgifter.

- Idag ska vi göra färgcirkeln. Och eftersom att ni inte vet hur den ser ut så tänker jag visa den här!
Jo! Jag vet hur den ser ut, jag lärde mig den när jag var 11 bast. Och gjorde den 4 gånger till när jag var 14 och gick på nacksta. Det finns faktiskt bra bildlärare här i världen. Langa hit Kjelle ifrån fd. nackstaskolan. Vart har du tagit vägen i hela mitt liv. Kanske världens bästa bild lärare. Och ni kanske tycker vadå du har bara haft en, nej jag har haft 4. Jag var faktiskt ganska intresserad utav att teckna för några år sedan. Jag har ett öga för bild men inte längre ett intresse och har tappat den lilla talang jag hade som mindre.

Haha, var bara tvungen att skriva av mig. Hur ointressant som helst. Men jag har inte bett någon att läsa min blogg. 

         C'YAAA!

                      Föresten, Grattis på födelsedagen Martin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0