Födelsedagspresent

Jag vet vad jag ska få i födelsedags present, de blir faktiskt en present till både mig och pappa för våra födelsedagar kan man säga. Jag får min biljett på 18 års dagen iallafall. Beställdes för ett par dagar sedan utav päronen. Pappa fyller år dagen innan.. vi ska på Kiss konsert i sthlm!!!





Ni anar inte hur lycklig jag kommer vara denna dag. Har lyssnat på Kiss sedan jag var liten (genom att pappa älskade dom och lyssnade på dem jämmt på högsta volym och jag sprang runt i vardagsrummer och skrek '' NEEEEEEJ SÄÄÄÄÄNK JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR JUUUUU !!! '' sen sjöng jag med endå och brottades med pappa i soffan, ååh jag vill vara liten igen.. nu börjar jag tänka för mycket igen. Höhö.. ) och konserten kommer vara helt awesome.

Det blir bara jag och pappa som åker ner, vi ska även hälsa lite folk vi känner där när vi åker dit och shoppa såklart. Det är dagen efter skolavslutningen och de är alltså varmt och skönt och åååh jag längtar!!


Kommentarer
Postat av: M to The A To The R To The R To The A

Your worth it ;d

2010-02-03 @ 05:03:36
Postat av: jessica

Nämen :'D vad lycklig jag blir då

2010-02-03 @ 07:07:22
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0