i can't help it

As soon as you fall down all the haters pass a judgement


Idag är en ångest dag. Inatt sov jag skit. Låg vaken till fyra tiden och då fick jag nog eftersom jag har skola idag. Två sömnisar och nån timme senare sov jag som ett barn, fast med hemska drömmar. Självklart har jag bara dåliga sömnabletter kvar, vet inte hur många gånger min läkare och psykolog har sagt fleeera gånger att dom ska skicka tider till mig men dom skiter fan i det. Över ett halvår sedan jag såg synen av dem. Ringde dem en gång och då hade visst min psykolog bytt jobb. Jaha men va bra att man blir meddelad. Och efter det har jag nog bara glömts bord. Vården är sjukt dålig i västernorrland. Dock kan jag väll inte tala om andra ställen då jag bott här i hela mitt liv men det är ju fan katastrof. Iallafall så som jag skrev. Har bara mina dåliga sömntabletter kvar, det går fan inte att vakna och man känner sig bakis när man vaknar. Så jag missade skolan. Fast det var ju sista dagen. Skulle behöva gå ner endå och hämta grejer där men pallar verkligen inte. Som jag skrev förut. Idag är en ångest dag. Dricker kaffe nu och försöker lyssna på uppmuntrande musik men de hjälper inte så jätte bra, ska dra igång en film snart. Hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0