Spydde en klick

Har varit i stugan hela helgen med Mamma Pappa Sebbe Jocke och Caty, och Catys hund.. haha. Varit hur mysigt som helst. Förutom att jag varit dålig på lördag natt då jag var dålig i magen som fan så jag gick på toa och spruta ut allt som fanns i mig tror jag fan i mig. Efteråt gick jag upp till stugan jag skulle sova i, skakandes. Ramla ihop på gräsmattan och spydde en liten klick sen la jag mig på soffan med Cilla och spydde i en sopkorg. Fräsht. Kanske lite för mycket information men jag skriver inte för eran skull ;-) Tillslut kom hon tillbaka och då tänkte jag att jag äntligen kunde få sova men fan vad dåligt jag mådde. Har dessutom varit yr den lördagen på dan där. tills nu. Vet inte om de är över än men var yr ikväll också så det är ju tredje dygnet nu. Fyfan. Hoppas de blir bättre annars måste jag kolla upp det. Skit skummt. Tänkte lägga upp nån enstaka bild men vet inte var jag har lagt kameran, blev väll typ tre fyra st på hela helgen. Har inte tänkt på att ta bilder.


Idag har jag bara tagit det lungt. Fyfan vad skönt det är att jag inte har jobbat så mycket i sommar. Hur skönt som helst måste jag säga. Kanske inte så roligt på pengarbiten men de är det nästan värt. Cathrine kom hit och fikade med mig vid ett tiden, efteråt gick vi ut och solade. Hur skönt som helst. Alldeles perfekt väder. Inte för varmt och inte för kallt. Alldeles lagom. Kom hem, tittade på Simpsons och slömrade till på soffan en sväng. På kvällen gick jag bort till Jocke och Michaela där även Jon var. Kul att träffa han med. Gigolo har kommit hem, gullpruppen. Saknat han faktiskt. Helt otroligt. Men villken snygging, bland de finaste hundarna jag har sätt iallafall. Så fort jag är klar med skolan, skaffat lägenhet och jobb så ska jag köpa mig en Rottis jag med. Längtar!

Men nu ska jag stänga ner, ska jag slänga mej i säng och titta på Jims värld. Så jävla bra program på kvällarna/nätterna på vardagarna. Också ett plus att man kan bara ta de lungt och vara vaken hur länge man vill och inte känna press att man ska sova så man måste upp på morgonen. Förra sommaren var jag ju nära att slita ihjäl mig för fan. Haha hua. Men pengar fick jag ju, men dom tog slut lika for de kom in på kontot nästan. Fast det ångrar jag inte. Justja, jag skulle stänga ner. ÖH. HEJJA!



Fyfan för fläsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0