Skiter ner mig

Är bajsigt trött. HUA! Men dricker jag mer kaffe skiter jag väll ner mig. Vet inte hur mycket kaffe jag har druckit idag men mycket är det. Vet inte om jag har skrivit det men sov ca 1,5 timme inatt. Vaknade 07.20 och kunde inte somna om. Tärt som fan. Slog igång dator och pratade med michaela som också var vaken. Tror hon var ganska paff att jag var uppe då jag började klockan ett. Skulle helst vilja ta världes längsta powernap men jag känner mig själv. Då kommer jag bli trött och grinig och matvägra, sen är det försent att hitta på något och jag har redan bestämmt med Michaela att jag ska komma upp till dom... och sen kommer jag inte kunna sova inatt igen. VÄRDELÖST! Kanske man skulle köpa as mycket godis och bara pula i sig hur mycket som helst tills man får världens sockerkick? Mehehe... Nu orkar jag inte skriva nå mer, heya! 

Haha, villken bra bloggare jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0