Random frågor för den rastlösa


Gillar du kaffe?
De é klart!

Hur mår du just NU?
Önskar jag kunde sovit bättre inatt så jag inte var så jäkla trött men det kanske går över.

Berätta om din senaste dröm!
Var i Skövde och fiskade med Cathrine, så sa hon att det var braxar vi fiskade, så jag dömde ut henne gaska rejält eftersom att fiskarna var vita och genomskinliga. Då sa hon ''Men dom har braxar i magen..''

Gillar du keso?

Nej, jag förväntade mig att det skulle smaka som risifrutti eftersom att det ser ut som det. Medans det bara var surt och äckligt. Urk.

Var kommer du vara på lördag?
Hos Jocke & Michaela troligtvis, med en bira i handen och fler i magen.

Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Var med var väll att ta i men jag såg det live på tv.. Minns att vi satt i klassrummet och tittade på någon film på tv men det avbröts för nyheterna med livesänt därifrån. Sen fick nu sluta tidigare av någon konstig anledning. Så gick jag hem och tittade på det med pappa. Det visades typ hela dagen på tv, nästan alla kanaler.

Vad har du på dig just nu?
GymGrossisten t-shirt och mjukisbyxor

Gillar du ditt liv just nu?
Mer än för ett par månader sedan iallafall. Och det är jag glad övet :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0