..inte direkt tjejen med mycket tålamod så jag åkte hem..

Shit pommes vad seg jag är. Har nästan sovit två dygn i sträck. Vaknat lite då och då för att äta ungefär. Hm. Låter ju inte så bra men jag är iallafall på bättringsvägen. Har en tid på sjukhuset klockan ett. Vet inte om jag måste ställa in den eller om jag ska gå dit endå. Känns skit jobbigt stt ställa in den eftersom jag inte kom förra veckan då jag inte hittade dit ( för den helvetes dåliga vägbeskrivningen!! ). Och jag är inte direkt tjejen med mycket tålamod så jag åkte hem efter att ha gått runt i cirklar i ca 40 min. Så frågan är väll om man ska lägga sig i sängen igen och försöka sova lite till så man blir frisk någon gång eller om man ska stressa sig iväg till sjukhuset. Äh, de visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0