Birsta med Amanda

Skulle ju ut till Birsta idag med Amanda. Det gick ju som det gick med det. Fick skit ont i magen direkt när jag träffade henne på stan. När vi var påväg ut till Birsta känndes det som att jag skulle svimma villken sekund som helst. Tänkte att det kunde ha varit för att jag inte hade ätit på hela dagen förutom en macka på morgonen. Så jag köpte en korv de första jag gjorde när jag kom fram men det blev bara värre. Kom på nu att det kan vara biverkningar från min nya medicn. Ingen aning iallafall men var tvungen att åka hem :-( jag som hade sätt fram emot att umgås lite med Amanda så blev det säkert inte mer än 20 min. Hann iallafall köpa en t-shirt och en BH. En lite 50-tals aktig. Jag tror jag är BH-galen. Har köpt två st denna vecka och kan säga att det är mina bästa BHar just nu iallafall. Nöjd. Nää.. nu ska jag se på tv och vila lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0