sömnlös

Sömnlös natt. Nån timme blev det väll. Vaknade klockan fem, gick upp. Stekte ett ägg, för mycket salt - ej ätbart. Gick och la mig igen. Svårt att andas. Som en sten på mitt bröst. Vid sju somnade jag om igen. (har sovmorgon) Mobilen/larmet stängs av under tiden jag sover. Vaknar igen klockan 11 då första lektionen är slut. Lyckat. Har idrott om ett tag. Tror jag är ganska för sjuk för att springa runt och latja på med massa dumma bollar. Jag anser iallafall att om jag är för sjuk för att sova är jag för sjuk för idrott. Sen är det det att jag ska jobba ikväll också. Shit pommes. Men det blir bra de. Suck. Föresten. Jag har ny vinterjacka. En svart. Och nu ska jag bada. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0