perkele ont

Ajajaj, min hals är dum :-( Det gör ont och hostas hela tiden.

Peter från jobbet skulle höra av sig efter lunch
för att se hur det blev om jag skulle jobba eller ej men det har han inte gjort så de kanske var någon annan som kunde gå in och ta passet? Vet inte alls, men det skulle vara bra om jag fick veta så jag slapp springa ner dit sedan.

På engelskan fick vi en massa ord så som mord, våldtäckt, terrorist, snattare osv. och med dessa ord skulle man själva göra en lista över vad man tycker var de värsta. Och jag blev så arg när jag fick höra allas resultat. Hur tänker folk egentligen. Jag tror faktiskt många höll med mig på ett sätt när dem fick höra mina åsikter också. Men ibland undrar man hur folk tänker egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0