hemma idag

Idag är jag hemma från jobbet. Helt slut i huvet, mina halsmandlar är svällda och gör ont. Hosta hosta .. Förstår inte att jag blir så lätt sjuk? Men mot kvällskvisten brukar det bli bättre men endå, de är på dagen man vill vara pigg för att orka med allt man skall göra.

Igårnatt var jag barnvakt med Jon, dock somnade jag.. Jag är nog inte en sån bra barnvakt har jag kommit på. Jag kan vara bra lekfarbror men att passa ungar som sover tror jag inte är något utav det jag är bäst på.

     F ö r e s t e n !
För någon vecka sedan tycke jag att det var på tiden att lägga ut min moppe på blocket. Den jag ju faktiskt stått i garaget i snart 1,5 år om inte mer, utan att jag enns har tittat på den. Så ja, de var nog på tiden alltså. Och imorse ringde någon från Umeå som ville köpa den. Woh! Men grejen är den att dom ville ha med hjälm om dom skulle köpa den. Yeyyyyy! Min hjälm är hemma hos Sandras pappa och Sandra ligger och sover som en björn hos sin mamma antar jag. Jag verkligen älskar sånna här situationer.

 


För några år sedan i stugan. Bye bye poppen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0