present?

Har nyss ätit lite och ska precis hoppa in i duschen. Sedan bär det av mot birsta eller stan. Måste köpa present till mor min som fyller år idag. Min mormor fyller också år idag faktiskt! Grattis grattis grattis..

I söndags tänkte jag '' Gud, vad skönt med tisdag, då är jag ledig!! ''.. men kom på i måndags att jag skulle jobba på body in motion idag. Bra bra bra att pengarna rullar in men de hade ju varit kul att inte missa middagen hemma hos mormor. Mormors mat måste nog vara den bästa. Så klockan fyra börjar jag jobba, och innan det blir det stan eller birsta då.



Chathrine, tänker på dig! Hoppas det går bra idag.
Bara ringa om du behöver prata.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0