Svininfluensan?

Har knappt kunnat sova inatt heller. Dock lite mer än igår kanske.
Fick ett sms klockan åtta imorse och kan inte somna om sedan dess,
det bara kryper i kroppen och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Har även ont i hela kroppen. Lungorna, ryggen, hjärtat, huvudet.
Jag har även blivit jävligt svag de senaste dagarna.
Har inte fattat än vad det beror på. Är inte sjuk på något vis alls.
Var nära att kolappsa för någon dag sedan och sedan dess
har jag varit lite halvknas i hela kroppen. Förstår inte.
Har heller inte gått upp de kilon jag har gått ner, villket jag vill på ett sätt.

Man får väll bara hoppas att det inte är svinis som är här för att hämta mig.
Haha neejdåå, nu ska jag försöka sova lite mera om det nu går.

Tack ó hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0