Jävla skit också

Efter skolan idag var jag ner på stan med Sanna och köpte ett par jeans för en del av presentpengarna. Nicenice. Dem kan ni få se imorgon eller något om jag orkar fota dem då.

Efter det träffade jag Sandra och vi åt på ett nytt och ekologiskt café. Jag åt kycklingsoppa. Sen var det bara att åka hemmåt för jag hade främmande.  Och har haft det ungefär hela kvällen. Har fått massa pengar av min söta släkt. Tack! :-)

La mig och sov direkt när dem åkt , för  att jag hade så sjukt ont i ryggen - som går upp i huvet och gör ont där också. En början på en förkylning också, "/#&@?!&@'s ont i halsen.
Vaknar upp ett par timmar senare. Är så sjukt mycket värre överallt. Plus att jag mår illa och är JÄTTE dålig i magen. Höll nyss på att spy. Hur tur har jag? är säkert tack vare den där kycklingsoppan.. S U C K ! !


Jag är irriterad och har så otroligt ont, varför just jag. B L Ä Ä Ä ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0