igår och idag

Kvällen igår var ganska kul faktiskt, träffade mycket folk! Nära och kära, klasskompisar och sånna man inte träffat på riktigt länge. Kul! Sen blev det en taxi för mig hem efter att ha gått en bra stund i kylan.

Och när jag vaknade imorse tyckte mamma att vi kunde baka bullar så hon stack iväg till affären för att köpa det som fattades sen satte vi igång på eftermiddagen och vi blev nog inte klar förren klockan åtta ikväll. Men massor av bullar blev det iallafall. Och  en grymt god middag fick jag. Potatisgratäng (jag älskar potatisgratäng, tror ni måste ha märkt det vid de här laget), Grymt god revbenspjäll och sallad till det. Muuuumms! Efterätten blev såklart kaffe och bullar. Kommer nog äta ihjäl mig av bullar ett bra tag framöver. Hoho..


Bilden tog jag förra våren hemma hos Hanna på hennes balkong. Myyys, vill ha riktig vår nu.


Sen ikväll så har jag varit ute och gått med en vän. Kallt och jävligt så jag drog hem tidigt. Nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Funderar på att installera the sims och nörda lite. Annars ska jag vänta tills pappa sätt klart en film så vi kan se på valkyria. Har velat sätt den länge men har lovat pappa att se den med honom.

Nej men vi hörs folks : ) ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0