bravader

Är hemma hos Johanna just nu, stannar här över natten också.
Rastlös som jag blir så försökte jag fixa sjuts i panik till Johanna.. tog ett bra tag!  Men tillslut fick jag skjuts av Stefan. Och direkt när jag kommer till henne, sitter i hennes rum i kanske fem minuter. Så händer det en liten ..grej. Så vi måste åka ungefär dit jag bor. Haha så har jag letat skjuts i kanske två timmar. Duktigt och passande. Så ikväll har vi bara suttit och pratat ut massor, om saker som hänt osv. Skönt men lite jobbigt kanske.

Och nuuu!! Så började en av mina favorit filmer - American history X för 10 minuter sedan på fyran. Ska se den med henne nu hade jag tänkt. C'yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0