090315

Kom hem från Johanna för ungefär en timme sedan. Vi for in på macken och tvättade bilen och sånt på vägen hem, den såg riktigt blä ut. Men nu är den fin iallafall.
Idag har vi bakat massor. Chokladmuffins och kola(?)muffins .. typ. Gott iallafall. Också har jag fotat henne lite, dock med hennes kamera och inte min. Kanske kan lägga up nån bild när jag fått någon. Vissa vart riktigt fina tycker jag. Sen har vi bara busat med skitungarna. Haha..

Menmen... Nu ska jag äta och det blir kött och potatis, gott får jag hoppas. Sen ska jag göra en ansiktsmask och ta ett bad. Buhu vad jag känner mig äcklig när jag inte har duschat varje dag. Fast det blir ju varje dag men känner mig äcklig endå. Efter det måste jag packa lite inför imorgon. Börjar tidigt och har kök hela dagen. Shit. Jag vet inte om jag ska servera eller ha kök föresten? Men chansar på kök.  


  Men nuuu måste jag gå innan maten blir kall. Kanske skriver ikväll. Puss!

Och vet ni? det är bara femton dagar kvar tills jag fyller år. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0