nybadad

Idag har jag varit med Lisa, Caty, Kricke och Anton. Vi åkte och badade i Östtjärn. Varmt och skönt i vattet faktsikt, även om man tvekar i början men så är det ju nästan alltid. Hittade en barn-flyt-sak-för-att-barnet-inte-ska-drunkna-grej och lånade den lite också. Förövrigt begravde jag ett levande grodyndel i sanden på stranden. De var kul, men Caty skrek att jag var en djurplågare, det var endå kul. Faktiskt har jag fått lite färg också, de känns bra. Så nu känner jag mig mest äcklig som luktar gammal snusk sjö. Har nyss ätit en halv kababrulle också. Också har jag satt på mig en jätte skön jätte ful tröja, de är bra.  Blen mycket också här, det är ju också bra. Nu ska ni få se lite bilder från idag också.


Caty snodde min sim-sitt-ring och flöt ut långt långt utan mig... :-(

Fjuniga lår   :-|

Pytteliten kricke

Antååån


Nu ska jag ringa Caty och kanske hitta på något. C i a o ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0