satelit

En sak som är ganska kul med er läsare ifrån Sundsvall är ju att jag själv bor i Sundsvall och kan områdena och man vet ofta villka alla är här i lilla Sundsvall. En kul grej med bloggen är att jag kan se EXAKT vart ni befinner er när ni sitter här och tjyv kikar på vad jag skriver. Det är ganska kul faktiskt.  Ni är inte osynliga ;-)

Hej du från Södermalm som är inne varrannan minut!

Kan även se vad vissa av er heter i för och efternamn, villket inte alla kan. Hur? det berättar jag inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, janne visa high-tech skillsen ;) hahah! "jag vet vart du bor" haha

2009-07-22 @ 17:38:03
Postat av: Jessica

*haha nejnej, så vare dock inte. :-) han vet vart ''ladda ner'' ligger, sen är han nöjd ;-) Sluta försök vara anonym!*

2009-07-23 @ 00:14:45
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: elina

HAHAHAH, ja glömde skriva mitt egna namn! hahahh

2009-07-23 @ 16:35:40
URL: http://eelajna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0