klipp

När jag slutat jobba så kom pappa och hämtade mig, mycket snällt av honom tyckte jag - då han kunde riskera att bilen skulle ha lagt av mitt i vägen då det blev något fel på den inatt när någon försökte bryta sig in i den. Varför vet jag inte, så fin är det inte, men det fanns lite motorsågar och sådant i bakluckan så de var kanske det, vad vet man.
När jag kom hem så målade jag naglarna, de kändes bra då jag inte får ha målade naglar på jobbet ( jag ska vara ledig fredag lördag söndag! ! ). Sen såg jag även att jag hade fått hem mitt paket fårn H&M med skor och bikini till mig, mycket fina var dem, har inte provat bikinin än men tänkte göra det innan jag går och lägger mig.

Efter det drog jag på mig skorna och gick upp till en park där det var massa folk jag känner. De flesta spelade fotboll, villket jag hatar, att spela fotboll alltså. Så jag satt på bänken med Carro, Natts, Isaac med flera.. När alla hade dragit sig hemmåt så åkte jag med Fredde för att skjutsa hem André sedan skjustade han mig till statiol så jag fick fylla på mobilen, och sen hem. Hur snäll är inte han liksom! :-)

Imorgon kanske jag ska åka och bada med Caty, Lisa, Emil och Emils kompis på Alnö. Om det inte blir så då följer jag med pappa till stugan och hjälper han frakta virke osv. och ja, om jag förståss inte behöver rycka in på jobbet men det hoppas jag på att jag inte ska behöva, vill faktiskt vara lite ledig nu. 

Tänkte slå på en film nu och sova sedan. Natti natti..!

              ... föresten, jag gjorde något nyss.. om ni vill veta, jag klippte lugg, jag som inte enns vill ha lugg. Varför gör jag sånna inpulsiva saker hela tiden. De är inte enns kul längre. Snart piercar jag mig väll i ryggen också. Skulle inte förvåna mig. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0