fan fan fan

Lika svårt att sova för mig inatt som alla andra nätter nu på sista tiden här hemma. Sover så sjukt dåligt och kan vara vaken hela nätterna till och med, även när jag måste upp runt kvart över sex på morgonen. En och en halv timme blev det förra veckan nästan varje natt. Inatt vet jag faktiskt inte, orkade liksom inte bry mig. Sov hos en vän i helgen och helvete, jag har nog inte sovit så bra på flera veckor. Tillbaks på ruta ett, har fan inte kunnat sova alls känns det som.

Det sjuka är att jag tänker inte på några vanliga saker när jag ligger där i sängen och försöker sova. Utan det som popar upp i mitt huvud är sånt som Kurt Cobains självmords brev osv. Läste brevet säkert sjutton gånger inatt. Sen tänke jag på det säkert tusen. Och massa andra saker som jag dock inte vill ta upp. Bara .. konstigt.

Inte nog med det drömmer jag mardrömmar också, men det är ju ingen ovanlighet. Iallafall inte för mig. Men allt på samma gång kan vara lite jobbigt ibland.
         
       '' it's better to burn out than to fade away ''  - Riktigt fin skrivet tycker jag. Det är ju sant, men texten får mig bara att tänka så mycket. Bland annat på mig själv och dom i min omgivning just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0