phone

Igårkväll sålde jag iväg min mobil. Tänkte '' bra då kan jag beställa ny när jag kommer hem ''.Trofan på att det inte går att beställa då? Ska fixa med det där och beställa den på måndag istället, för just nu har jag en gammal nokia som stänger av sig själv lite då och då. Inte så kul.

Sen såg jag en riktigt sjuuuuuuk film igår också, fyfan vad illa jag mådde. Minns inte vad den hette just nu, kan ta reda på det senare. I välldigt många lite halvkusliga filmer så är de väll ett nykärt par som ska åka iväg någonstans, fastnar på vägen och det blir torterade av någon gammal psyk gubbe. Men i den här filmen var det barn som slakta sönder det nykära paret. Högg dom med knivar och elda på dom och allt va det var. huhuhu..


Nej, nu ska jag gå och kolla om det finns något ätbart, magen kurrar.  Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0