Nyårsafton 08-09

Nu ska jag berätta för er hur det gick till..
h0h0, värsta sagan. huh?

Dagen började ganska segt men det ändrades ganska fort. Jag umgicks med Henry och hans kompis. Färgade håret på Henry, ganska rolig syn vill jag bara påpeka. Fick skjuts hem och packade ihop lite grejer och for hem till Hanna. På med nya klänningen och sminket! Folket rullade in och vi började med maten. Det blev singstar och efter det vandrade jag och Malin bort till Anton, riktigt kul där vill jag lova. Massor av raketer och allt var precis som det skulle. Men självklart skulle det bli bråk och någon skulle bli ledsen som vanligt. Dock klarade jag mig undan och försökte muntra upp folket och det verkade lösa sig till slut. Nelly kom och vi peppade med karaoke, har nästan ingen röst nu. Kvällen började bra, slutade bra och var bara bra bra bra! Fick även massor av komplimanger för klänningen osv. massor av kul faktiskt. Med tanke på att jag inte tänkte ta den från början.

Nu orkar jag inte berätta mer, ska sova nu och imorgon ska jag på stan med Johanna och göra några ärenden.
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0