gym

Ikväll följde jag med min brorsa och jocke på gymmet.  Själv tog jag det ganska lungt medans deras svett bara sprutade, ganska roligt. Men imorgon har jag gympa så tror jag tränar då istället. Efter det postade jag ett brev till stockholm och sen träffade jag Malin, vi pratade i evigheter och tog sedan bussen hem. Och sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, mestadels bara lyssnat på musik och frusit. Jag fattar inte, var flera timmar sedan jag kom hem.. iallafall tre. Och jag är fortfarande is kall om tå och fingertopparna. Känns wierd.

Som sagt.. min bror försöker få mig att börja träna. Good luck. Jag får träningsvärk av att köra böst 10x3 på typ 15 kg. Okej, där överderv jag lite, men fan inte mycket. Fast känner verkligen att jag måste börja, men jag tycker det är så äckligt på gym. Alla luktar illa, skriker och slänger saker omkring sig, ser för biffiga ut och gör så att man själv ser ut som en deg klump. Fast det är väll i och för sig vad jag är egentligen. Jag är väll inget annat än en degklump till skillnad från dem där. När jag började köra bröst så börja alla idioter där inne kolla på mig. Fast jag kollar väll på dom jag också, men de är bara för att dom ser på läskig ut.

Nu ska jag sluta predrika om träningsfolk och tränings grejer. Har faktiskt skola imorgon. Orkar egentligen inte, men man måste ju. Hua.. Ska se om det finns nått tråkigt program att kolla på nu så jag kan bli lite trött. Borde kliva upp om 5 timmar egentligen.
Så.. kanske borde stänga ner..

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag kommer ihag nar vi for till SAK och jag ramlade baklanges pa den dara situps grejjen. :D

2009-01-09 @ 21:04:57
URL: http://amndprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0