feeling so small

Har sätt massor av filmer ikväll och är supertrött även fast jag vilade förut.. men det är bara bra.
Imorgon drar jag till stugan med pappsen. Så ska ni åka nånting på E14 imorgon så se upp ifall ni vill vara kvar i livet.

Har inte varit till stugan på hur länge som helst, sist var när jag, Sean och pappa skulle riva vedboden tror jag. I sommras nån gång. Suck, gillar inte att vara där men imorgon är alla affärer stängda och alla mina vänner verkar ha gått i ide så det gör mig inget att jag åker upp dit för en gång skull. Skulle ha träffat Emil när jag endå är där också, får se hur det blir med den saken, han verkar ha så fullt upp med annat.

På Onsdag är det skola också, sjukt tråkigt. Men jag får försöka få de tre dagarna i skolan att gå fort så det blir helg igen. För det är väll lång till nästa lov? På tal om lov så är de väll inte så jäääätte långt kvar till påsk? och vid påsk fyller jag år. Hela 17 år blir jag då, tråkig ålder. Och lagomt till jag fyller år tror jag att jag köper ny mobil. Då har man pengar så det räcker, villket jag inte verkar ha nu. Och tills dess har det kommit tjugo tusen nya modeller. Fast jag är ju endå lite små-smyg-kär i LG telefonen jag la upp bild på för någon dag sedan. hååa..


Lite mindre än ett år sedan i stugan.
Underligt träd vi har va?

Nej nu blir det sova för min del, ska nog upp tidigt imorgon medans det är ljust. Vad gammal jag lät där..
                  


Kommentarer
Postat av: Amanda Persson

haha, mystiskt!

2009-01-06 @ 04:17:20
URL: http://amndprsn.blogg.se/
Postat av: Amanda Persson

Aven jag blir 17 i pask!

2009-01-06 @ 04:22:02
URL: http://amndprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0