Birsta

Åkte som sagt ut till birsta idag, med Malin. Köpte mig platt och locktänger, även fast jag har det. Men det var billigt så sak samma. Kan ju ha en på skolan. Håret ser ju rent ut sagt förjävligt ut när man har haft kockmössan på sig en hel dag. Sen köpte jag ett grönt lång ribbat linne från Indiska + en grön-brun ring från six.
Vi blev sjukt hungriga båda två så det blev mat på donken, snacka om att slänga i sig mat. Vi båda fick en aning ont i magen efteråt.

Kom hem runt fem tiden, då såg jag på föräldra fällan. Som jag faktiskt aldrig sätt innan tror jag, den var helt okej.
Täntke vila ett tag nu, är fortfarande lite förkyld och har fruktansvärt ont i nacken efter att ha gått rungt där i birsta.
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0