today



Kom till skolan runt 12 idag, framflyttad lektion. Fick skjuts ner med pappa som var hemma på lunch. Hygien alltså i lite över två timmar. Ganska drygt. Mycket roligare att ha det med Martin, Anders får hålla sig till köket ;)

Efter det så drog jag ner med Javier och Alexandra på donken, där hitta vi Johan och Robert som också går i våran klass.. Sen kom det in två - tre till från klassen som också skulle äta där. Haha, småkul. Iallafall så gick jag med Alexandra, Javier och Robert på stan en sväng innan vi drog hem. Och satan var fullt med folk det var på bussen. Det verkligen stank svett och jag höll inte på att komma ur den när jag skulle kliva av. Tur de inte var sommar för då skulle man väll svimmat. Dock vill jag inget heldre än att det ska bli sommar just nu.

Nu ska jag försöka hitta på något så jag inte sover bort hela kvällen som igår. Huhu..      BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0