nytt avsnitt

Dagen har gått bra, skola skola och skola. Blev en sväng på donken efteråt också, med Javier och Alexandra.

Nu har jag nytt avsnitt i datorn av 90210, Tänkte tvätta facet och borsta gaddarna nu innan jag hoppar i säng ochkikar på det nya avsnittet. Sen ska jag väll sova antar jag. Skola imorgon igen, huh.. Medans jag har omprov i svenska börjar de flesta andra halv ett imorgon. Suck. Nu vill jag bara fylla år, ha massor av pengar och åka ner till stockholm och hälsa på kusinen och lite sommar på köpet, dåå ska vi ha massor av kul vill jag lova. Men men, får fortsätta att gå och dras i det här vädret ett bra tag till, inget sommar väder på långa vägar. Imorse var det 20 minus när jag klev ut genom dörrn, burr.


Äh, vi hörs imorgon!  ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Alskar 90210!

jag har inte haft donken under hela tiden jag har varit har, forutom en gang da vi stannade pa vagen hem fran Minnesota! :o

Glom inte att fraga nagot nu nar jag har min fragestund.

2009-02-13 @ 16:27:25
URL: http://amndprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0