LedigLedigLedig

Idag har jag faktiskt varit ledig, skönt men tråkigt. Har inte kännt alls för att  gå ut och göra något heller för det har varit så tråkigt väder och det är kallt som vanligt. Suck.

Igår gick det jätte bra på railway, gjorde dock inte så mycket.. vi pratade mest och planerade massor. Men imorgon ska jag jobba på riktigt och det kommer säkert att bli så jävla roligt.. Ser fram emot det : ) ! Ska jobbas i helgen också med uppträdande osv. Kommer nog bli kul.  

...Sen träffade jag Malin och var med henne hela dan/kvällen. Jätte glad för dig, att allt börjar gå så bra för dig. Stolt över dig lill hjärtat. Även om det är jobbigt för dig så är det nog därför jag är stolt, för att du alltid kämpar mot det jobbiga och ger inte upp.   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0