Ledig

Idag är jag ledig, riktigt skönt. Vet dock inte alls vad jag ska göra idag. Funderar på att dra på mig andra kläder och kleta på mig lite smink och vandra ner till skolan och hämta ett par svarta byxor som jag hade tänkt ha imorgon på apun. Oftast ska man ju vara svartklädd eller ha ''finbyxor''. och kjorta. Byxorna jag har på skolan är ett par svarta finbyxor så tänkte ta dom och en svart långärmad t-shirt eftersom jag inte har fått vetat än vad jag ska ha på mig för kläder så funkar det nog bra.

    Kläderna jag burkar ha i serveringen på skolan. Dock vet jag inte enns om jag ska servera eller jobba i köket under apun. suck.



Föresten fick jag hem ett paket med lite grejer jag beställt idag. Med bland annat piercingar, och så har det blivit lite fel. Har fått tre tung piercingar med kristall istället för tre navelpiercingar med kristall. Har i blått, lila och rosa. Så säg bara till om nån av er vill köpa för en billig slant. 


             Nej nu ska jag göra lite mer te, Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: rikauteliggare

gojane.com :)

2009-02-18 @ 17:12:21
URL: http://rikauteliggare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0