Hmmm, jaa - Jag lever!

Som sagt, jag lever! Haha. Har inte kunnat uppdatera i helgen, just därför det har varit lite tomt här. :-)

Började jobba halv nio idag, prommenerade till jobbet och hem. Skönt vill jag lova. Har börjat göra det välldigt ofta nu och det är ganska skönt faktiskt, även om man är så trött. Efter jobbet stannade jag till inne i stan ett tag och ... råkade köpa lite grejer. Som vanligt. Jag är inte bra på att gå på stan. Jag köper jämmt saker när jag bör spara pengar. Åker ju till Turkland om fyra dagar, kan faktiskt inte tro det själv. Trode att det var minst en vecka kvar. Iallafall så köpte jag ett par små söta men jävligt fula skor, och ett linne som jag letat - hittat nu och jag är nöjd! Hittade även den perfekta lång koftan men den köper jag när jag kommer hem från Turiket istället (... om jag minns den då? ). Visar sedan vad jag köpte.

Nu ropar mamma att maten är färdig. Blir bara vi som äter idag så ska gå och sätta mig och sympati äta med henne, är inte enns hungrig själv. Föresten gör jag mycket godare mat men det säger jag inte till henne. ( förlåt, mamma - haha ! )   Jalla jalla, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0