Utmanad

Jag har fått denna utmaning av : Madde Wallman

Regler:

1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv

3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg

4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


1. Jag hatar folk som tillåter sig själva styras utav andra.

2. Jag är beroende av att ha mina vänner i min omgivning så ofta som möjligt annars blir jag deprimerad.
3. Säger sällan till folk vad jag känner för dem irl.
4. Är ganska så mycket paranoid utav mig.

5. Jag har aldrig haft ett riktigt förhållande, mestadels för att jag har svårt att lita på folk.

6. Född i sverige men inte hel svensk.

7. Jag gråter sällan nu för tiden, gör jag det så har jag fått i mig för mycket utav något eller så är det något som är välldigt allvarligt för mig.


Skickar vidare utmaningen till:

Amanda
Malin
Alex
...sen kommer jag inte på nån mer bloggadress, orkar inte kolla efter, ni får nöja er ;-) 


Kommentarer
Postat av: malin

meeeeeeeeeen va jobbiiiig du är :O

2009-04-03 @ 10:19:13
URL: http://malinee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0